۱۳۸۹ بهمن ۲۰, چهارشنبه

یه پست طولانی

امروز مامانی و سپنتا رو اوردیم خونه. طفلی مامانی جای بخیه هاش خیلی درد میکرد. سپنتا اما خیلی ریلکس واسه خودش گریه می کرد یا غر میزد...

کلی از سپنتا عکس انداختم
اینم عکسا:( برای دیدن عکس در سایز بزرگتر روی عکس کلیک کنید )
بابایی و سپنتا
سپنتا و دست مامانی
انگشت مامانی و دست سپنتا

سپنتای خوابالو
سپنتای اخمو
بیای جلو میزنمت

فقط سپنتا


این پست ساعت 12 دیشب شروع شد ولی از اونجاییکه سپنتا خیلی باباییه تا امروز صبح فرصت نکردم تمومش کنم.

دیشب سپنتا سردش شده بود ولی الان اتاق گرم تره. راحت گرفته خوابیده و مامانی هم یه استراحتی می کنه.



۶ نظر:

ناشناس گفت...

سلاممممممم . من مامان آوینا هستم. خیلی خیلی خوشحالمممممممم که سپنتای نازنازی صحیح و سالم به دنیا اومد. مبارکههههههههههههههههههه

مامان زهرا نازنازی گفت...

بازم مبارک باشه
چه عکسای قشنگی
بابایی بالاخره به این روزهای طلایی رسیدن
خدا حفظش کنه براتون
مامانیش هم سلامت بداره و زود خوب بشن
ماشاالله
راستی
از حالا چه اخمی هم کرده!!!

مامان زهرا نازنازی گفت...

يه زحمت براتون دارم دوست خوبم


گروه سايت هاي پرشين بلاگ براي سومين سال پياپي، جشنواره برترين وبلاگهاي بانوان را برگزار ميکند. در اين جشنواره که به مدت دوهفته تا آخر بهمن ماه ادامه دارد، شما ميتوانيد لينک وبلاگهاي مورد علاقه خود را که نويسندگان آنها از بانوان ايراني هستند، در نظرسنجي وارد کرده و ثبت کنيد. براي شرکت در نظرسنجي به آدرس زير مراجعه کنيد.
http://persianweblog.ir/Topblogs/Zanan.aspx
(اينم آدرس 2تا از اون 5تا وبلاگ انتخابي که ماله دختر و پسره منه البته اگه دوست داشتيد ممنون ميشم)

http://zahra1389.persianblog.ir
http://ali-1376.mihanblog.com

شایلی گفت...

وای خدایا لپاشو ببینین حسابی آویزونه... بابا هومن تازه کجاشو دیدی این اولشه که پستهاتون یه روز طول میکشه کم کم طوری میشه که اصلا دیگه وقت ندارین پست بذارین!!

من و پسرم گفت...

به به به به. مباركه قدمش. چهبا نكه ماشاالله و چه لباي سرخي داره فينگيلي . خدا حفظش كنه . خيلي خوشحال شدم از ديدن اين پست. من هم با شايلي موافقم. ديگه از اين به بعد فرصت كمتري براي وبگردي پيدا ميكنيد. ولي خب مشغولي بسيار بسيار شيرينه

نیلوفر مامان سامیار گفت...

دلم لرزید اون عکسو که سپنتای ناز دست مامانی گلشو گرفته دیدم! واقعا قلب آدم مالامال عشق میشه وقتی عشق بین مادر و فرزند رو میبینه! پسرتون خیییییییییلی خوشگله بابایی و مامانی!عکساش همه نازن!
در ضمن اگه دمای خونتون 25 درجه سانتیگراده زیاد بهش لباس نپوشونین! واسه اینکه نی نی ها گرمشون میشه و عرق میکنن و اذیت میشن خدای ناکرده!
شاید بعضی از گریه هاشون واسه همین باشه! بعدشم یه کتاب هستش به نام من و کودک من خیلی کمک میکنه به کسایی که تازه نی نی دار شدن! همه چیز رو در مورد نی نی ها اون تو میتونین پیدا کنین! حتما بخرینش! واقعا از ته قلبم برای خانواده کوچک و گرمتون آرزوی سلامتی و خوشبختی دارم!
نی نی نازو از طرف خاله نیلو و سامی ببوسین!