۱۳۸۹ آبان ۳, دوشنبه

اتاق سپنتا

قورباغه ی سپنتا
اوگی ( اولین عروسکی که واسه سپنتا خریدم )
کمد سپنتا
مت
دراور سپنتا
کشوی 1 دراور سپنتا
کشوی 2 دراور سپنتا
کشوی 3 دراور سپنتا
خوابالو ها
شان گوسفنده
جورابها و کلاه ها
قارقاری سپنتا
ویترین عروسک ها
؟؟؟؟
ست غذا خوری سپنتا
لوازم آرایشی بهداشتی سپنتا
نی نی گولو ها
نمای کلی اتاق
پی نوشت: اگر تو عکس آخری دقت کنید هنوز خوش خواب و را  تختی نخریدیم یعنی سفارش دادیم ایشالا 2-3 روز آینده عکسشو میندازم.
پی نوشت 2 : وقتی داشتم این عکسا رو آپلود می کردم یهو مامانی ( که داشت میخوابید ) گفت گشنمه و رفت غذا داغ کرد منم که بوی غذا بهم خورده بود رفتم کمکش. وقتی تموم شد سپنتا هم انگار خوشش اومده بود با 2-3 تا لگد خوشحالیشو ابراز کرد.
پی نوشت 3 : بعد از ظهر تماما خونه بودم آخه اومده بودن واسه نصب تخت و کمد.
پی نوشت 4 : کمرم خوب شده ولی خب باید رعایتش کنم

۷ نظر:

مامان سارا گفت...

مبارك باشه به سلامتي ايشاللاه

پسر عمه سپنتا‌‌‌‌‍(امير حسين) گفت...

مباركه.حتما به ديدنشون مي ام.شما هم اون شام ناقابل رو به من بديد!

Unknown گفت...

کشتی مارو با این شامت. باشه

shaily گفت...

dastetoon dard nakone otaghe in gol pesar kheili shiko ghashang shode... khaste nabashin

ناشناس گفت...

salam azizam mobaraket bashe kheyli otaghet naz shode ishala zodtar biay delam ab shode vase didanet

khale mahsa گفت...

on nashenas ke nazar dad man bodam khale mahsa

امیر حسین گفت...

انتظار ها جواب داد.......
نوشتن پیام در وبلاگ جواب داد.....
YEEEEEEEEEEEEEEEEEEEESSSSSSSSSSSSSSSS


ادامه به زودی{وقتی شامو خوردم}....