۱۳۸۹ مهر ۲۱, چهارشنبه

کم کم

امشب قراره اتاق سپنتا رو تمیز کنیم و موکتشو بندازیم و پرده شو هم نصب کنیم. مامانی هم گفته دلش میخواد توی وبلاگ بنویسه باید کمکش کنم.

شنبه کالسکه و روروئک و .... میرسه مارکش (( کانگارو))ه  رنگشم قرمز و مشکیه فروشندهه میگفت جدیده خیلی هم جنسش خوبه. خدا کنه اینطور باشه.

من بیشتر دلم بود مارک گراکو بگیریم ولی رنگاشو نمیشد ست کرد. فروشنده خودش گفت اینو تضمین می کنه .
 -------------

پی نوشت: امشبم که خواستم عکسا رو بذارم اینترنته انقدر اذیت می کنه که نمیشه عکسی آپلود کرد میریزم رو کول دیسک از محل کارم آپلود می کنم

۱ نظر:

مریم مامانی ستایش گفت...

سلام. مبااااااااااارکهههه. حالا هر روز که این وسایلای ناز سپنتا جونو می بینید قند تو دلتون آب میشه که خودشو زودتر ببینید. راستی نمی دونم درسته یا نه اما به من میگفتن موز نخورم چون خیلی گرمه و باعث زردی نی نی ها میشه. مخصوصا پسرا. البته انشالله که اینطوری نیست.