۱۳۸۹ مهر ۲۰, سه‌شنبه

بیماری

2-3 روز پیش موکت اتاق سپنتا رو که سفارش داده بودیم اومد خیلی خوشگله هنوز ننداختیمش آخه مامانی 3-4 روز مریض بود مجبور شد آنتی بیوتیک بخوره الانم سرما خورده اساسی خونه مامان بزرگ سپنتاست خوشبختانه حالش داره بهتر میشه.
دیروز جاتون خالی رفتیم همدان واسه کارای فارغ التحصیلی مامانی. من و مامانی و خاله ی سپنتا. خوش گذشت ولی بعدش دیگه سرماخوردگی مامانی شدت گرفت و دیشب خونه مامانش خوابید.

گفتم که موکتش وسفارش داده بودیم و 2-3 روز پیش اومد. پالازه طرح نمو. پرده ی اتاقشم طرح فیلم upه هر دو آبی اند. دیروز تخت و کمدشم از آپادانا سفارش دادیم ایشالا 10 -15 روز دیگه میرسه. دیگه اتاق پسرم داره تکمیل میشه فقط میمونه خودش که خونمونو نورانی کنه ( با جیغ های بنفشش D:).


پی نوشت: از اونجایی که توی خونه فرصت نمیکنم زیاد آپ کنم و این پست ها رو هم از محل کارم می نویسم، نتونستم هنوز عکسارو اپ کنم ولی امشب شایدم فردا شب شایدم پس فرداشب .... بالا خره آپ می کنم.
پی نوشت 2 : لگدای سپنتا قوی تر شده اگه یه خورده دقت کنیم میتونیم ببینیمش.
پی نوشت 3: مامانی موز زیاد میخوره
پی نوشت 4: تا 4 صبح بیدار بودم داشتم clips یاد می گرفتم. صبحم ساعت 7 بیدار شدم دارم میمیرم از خوب

۱ نظر:

shaily گفت...

امیدوارم امروز بتونم نظر بذارم آخه مدتیه اینجا نظراتم ثبت نمیشه همش ارور میده... اتاق نوی گل پسر مبارک همه وسایل و لباساشم مبارک ایشالا مامانی هم زودتر خوب شه راستی دیگه باید عادت کنین به بد خوابی و کم خوابی و بی خوابی!!!!(نیشخند!!)مامان بابا شدن که الکی نیست بابا(چشمک!)