۱۳۸۹ مهر ۱۲, دوشنبه

لباس سپنتا

دیروز بازم تهران بودم. کلی خسته شدم و کلی بلا سرم اومد که بماند.
از سر خیابون بهار رد می شدم که هوس کردم واسه سپنتا لباس بخرم. از نمایندگی رولان 4 تا لباس خریدم خیلی خوشگلن.

پی نوشت 1: از همه لباسایی که تا الان واسش خریدیم عکس انداختم ولی هنوز فرصت نکردم دوربینو خالی کنم در اسرع وقت اینکارو انجام میدم.

پی نوشت 2 : خواهرم ( عمه ی سپنتا ) هم 2 ماه دیگه یه پسر کاکل زری به دنیا میاره. فکرشو بکن دو تا نینی به فاصله ی 2 ماه از هم، چه شود خونه بابا بزرگشون.....

پی نوشت 3: هفته پیش جشن 4.5 ماهگی مامانی رو گرفتم جاتون خالی خوش گذشت سر فرصت گزارششو مینویسم.

۴ نظر:

مامان شایان گفت...

سلام بابا هومن
مرسی که به ما سر زدین . لباس های نو همگی مبارک سپنتای نازنین . از بابت جنس لباس های رولان خیالتون راحت باشه که عالیه .

شایان هم با دختر عمه اش 2 ماه و 2 روز اختلاف سنی داره ، البته خیلی کم همدیگه رو میبینن آخه خیلی از هم دوریم

مریم مامانی ستایش گفت...

سلام آقا هومن . لباسهای نو مبارک سپنتای گل باشه. امیدوارم به شادی و سلامتی تنش کنه.به آبجی تون هم تبریک بگین. قدم نی نی نازش مبارک باشه دایی هومن.پیش ما هم بیاین . من و ستی مشتاقانه منتظر شماییم

صحرا گفت...

سلام
سپنتای من چطوره ؟ لگد می زنه مامانی رو اذیت کنه ؟ منتظر عکس لباسای خوشگلش هستیم ... از طرف منم بوسش کنین حسابی !


راستی منم اپم.

daii kamrane sepanta گفت...

salam manam daii kamrane sepanta.
lebasash kheili ghashange
baba hooman dastet dard nakone.
ghorboone mamane sepanta bere daiie sepanta jo00000oooooooon