۱۳۸۹ بهمن ۱, جمعه

ساک سپنتا

پریروز رفتیم تهرن من و بابام و داداشم رفتیم که بابم بره دکترش و خوشبختانه دکتر گفت موردی نیست!!!! دلم واسه مامانی خیلی تنگ شده بود. یه سر رفتم خیابون بهار واسه سپنتا 2 تا لباس و یه جوراب و یه پیش بند خریدم.
ساک سپنتا هم تکمیل شد واسه ی بیمارستان. اینم عکسای وسایل ساک...
لباس سپنتا
لباسای زیر سپنتا
پتوی سپنتا
ساک سپنتا
پمپرزای روز اول سپنتا


اینم یه سری وسایل دیگه که عکساشونو نذاشته بودم...

نمیدونم اسمش چیه!!!!
ساعتی که بانک خون بند ناف رویان هدیه داد
پیش بندی که از تهران خریدم
زمین بازی سپنتا




اینم عکس سپنتا خان که الان این اندازه است. 






۴ نظر:

فریبا گفت...

سلام
عکسا و وسایلها خیلی قشنگ بودن مبارک باشه
یه نمای کلی از اتقش هم برامون میذاشتی که کلا اتاقشم ببینیم
ایشاالله به زودی زودی به جای وسایلا و لباس خالی سپنتا ناز رو توی اون پتوی خوشکلو توی اون لباس ناز ببینیم چون اینا با سپنتا زیباتره
منم توی شادیتون شریکم و براتون ارزوی سلامتی و خوشبختی میکنم
و امید وارم که سپنتای ناز هم به سلامتی به جمعتون لیاد و کانونتون رو گرمتر و گرمتر کنه
سپنتای گل خاله جون منتظرت هستیم

صحرا گفت...

ســـــــــلام !
منو ببخشید من یه مدت طولانی نبودم اما دیگه بیشتر از این طاقت دوری رو نداشتم !
جددددی؟؟؟؟؟؟
سپنتا کوچولوی ما 16 روز دیگه به دنیا میاد و ههمونو خوشحال میکنه و این دنیا رو نورانی با قدمای کوچولوش؟ خیلی خوشحالم کردین ! تبریک میگم !

ثبت خاطرات کودکی گفت...

سلام...از آشنایی با شما خوشبختم...چه جالبه که پدرا این کارو انجام میدن...این باعث خوشحالیه...اگه موافق هستی من شما رو در لیست دوستان قرار دهم...خوشحال میشم...

بابا محسن گفت...
این نظر توسط یک سرپرست وبلاگ حذف شد.