۱۳۸۹ دی ۱۹, یکشنبه

کوچ

حذفیده شد

۵ نظر:

مامان زهرا نازنازی گفت...

سلام
به نظر من میهن بلاگ خیلی عالیه.
من بعد از اینکه توی پرشین بلاگ برای زهرا وبلاگ درست کردم متوجه شدم.
وبلاگ پسرم رو اونجا درست کردم. خیلی حرفه ای هست. خدمات خیلی زیادی می ده.
من بلاگفا، بلاگ اسکی، پرشین بلاگ و چندتای دیگه عضو شدم و محیط های مدیریت شون رو تجربه کردم.
از همه بهتر میهن بلاگ هست.
بلاگفا رو انتخاب نکنید چون کاربراش خیلی زیادن و اکثرا قاط میزنه وترافیکش بالا هست. بلاگ اسکی هم خوبه ولی خیلی مبتدیه.
میهن بلاگ عالیه. سوالی بود . در خدمتم. من نرم افزار کامپیوتر خوندم.

هستی گفت...

حتی به عنوان یک پرستار هم خوشحال می شم خدمتتون باشم
وقتم هم آزاد است عاشق نی نی ها هم هستم خیلی دوستشون دارم
دلم می خواهد تمام زمان هام را با یک فرشته کوچولو پر کنم این نهایت آرزوی منه
در هر صورت اگر قابل دونستید در خدمتتون هستم

shaily گفت...

سلام بابا هومن عزیز... قبل از هر چیز تولدتون با تاخیر مبارک ایشالا سال دیگه سه نفری تولد میگیرین و سپنتا نمیذاره متوجه بشین کیک چیه و تولد کدومه!!! من تو سیستمهای وبلاگی فقط از بلاگفا استفاده کردم علاوه بر وبلاگ شاینا چند تا هم با وبلاگهای گروهی همکاری کردم که اونها هم بلاگفا بودند با حرف دوستمون کاملا موافقم که ترافیکش بالاست و خیلی وقتها قاط میزنه دوستان از پرشین بیشتر رضایت دارند البته من به عنوان یه کاربر معمولی راحت تر میتونم از بلاگفا و پرشین استفاده کنم مثلا راحت تر کامنت میذارم واسشون... اینو هم در نظر بگیر

shaily گفت...

ضمنا دیگه چیزی به اومدن پسر کوچولومون نمونده من یادمه دکتر بهم گفته بود احتمال زایمان زودرس هست و میدونین که بچه تو هفته 37 دیگه نارس نیست و میتونه به دنیا بیاد من از هفته شاید 30 یه روزشمار درست کرده بودم فکر کنم 50 روز مونده بود بشه هفته 37. از یک تا 50 نوشته بودم کنار تخت رو دیوار چسبونده بودم هر شب یه چوب خط میزدم. شده بود یه سرگرمی و دل گرمی! با هر خط زدن یه روز به هفته 37 نزدیک میشدم. اونجوری زمان خیلی زود میگذشت امتحان کنید...

اهورا بابای سوفیا گفت...

سلام دوست خوبم
من تنها تجربه وبلاگ نویسیم توی بلاگفاست ولی مامان زهرا بسیار مفید توضیح داده
امیدوارم هر چه زودتر انتخاب کنی و یه وبلاگ زیبائی را به فرزندت هدیه کنی