۱۳۸۹ بهمن ۸, جمعه

این چند روز

چند روز مرخصی  گرفته بودم که بمونم پیش مامانی  !!!

2 روز رفتیم خونه خاله اینا جاتون خالی خوش گذشت  .

مامانی یواش یواش دیگه راه رفتن واسش داره سخت میشه 

دیروز رفتیم پیش خانوم دکتر. گفتش سپنتا وقتی به دنیا بیاد حدود 3 کیلو وزنشه  .

سپنتا هم کمتر لگد میزنه و بیشتر تکون میخوره ( نه اینکه خیلی هیکلیه، جاش نمیشه ) 

دیشب خونه ی مامان جان سپنتا بودیم با دایی و خاله های مامانی پسر دخترخاله ی مامانی 2 سالشه انقدر با نمک بود خیلی دوس داشتم بیاد بغلم ولی بی معرفت همش میرفت بغل باباش  ...

ما خودمون کم دلمون آب شده واسه سپنتا خانوم دکترم هی اذیتمون میکنه اول نوبت عمل زده بود 18ام الان کردش 20ام من که دعا میکنم زود تر بشه!!!!! 

۴ نظر:

محسن گفت...

به فکر ضربان قلب ما هم باشید ... ایشالله 11 روز دیگه ... خوبه بیستم تاریخه قشنگیه به اسم سپنتا هم میاد اصلا خودش هم نمرش بیسته ...

فریبا گفت...

سلام
خوبه خوشحالم که بهتون خوش گذشته
مهم نیست که 18 یا 20 مهم اینه که سالم باشه
بالاخره میاد
ما هم مثل شما روز شماری میکنیم واسه دیدن اولین عکسش که با عنوان سپنتا به دنیا آمد
الهی الهییییی ندید میگم چه گل پسر خوشکلییییییییییی دارین

محسن گفت...

میگم حالا از نیومدنش خواب نداری ... ایشالله چند روز دیگه با بودنش... مرخصی هارو نگه دار واسه اونروزها بابایی ...
چون تا میری سر کار دلت براش تنگ میشه ...!

nep گفت...

ُسلام آقاي پدر
من يكي از خواننده هاي خاموش وبلاگ سپنتاي عزيز هستم
معمولا اكثر مواقع وقتي يه وبلاگي رو كشف ميكنم كه مربوط ميشه به يه ني ني كه هنوز به دنيا نيومده كامنت نميذارم تا بعد تولدش
ولي ديگه ديدم نميتونم تحمل كنم و چيزي ننويسم اينه كه اومدم اظهار وجود كنم و بهتون تبريك بگم بابت اين هديه ناب خدا
منتظر عكساي سپنتا جون هستيم ايشالا
راستي عكسايي كه قبلا گذاشته بودين باز نميشه ظاهرا سايت آپلودش فيلتر شده
بعدشم اينكه .... هيچي ديگه همين
ايشالا اين 9 روز باقيمونده هم به سلامتي ميگذره و به بهترين روزاي زندگيتون قدم ميذارين
به مامان خانوم سلام برسونيد
بابا چه سخت ميگيرين واسه يه كامنت گذاشتن فرم استخدامه اين زير؟؟؟؟؟
آدرس من :nep.blogfa.com