۱۳۸۹ آبان ۱۰, دوشنبه

100

سلام

از امروز تا تولد سپنتا 100 روز مونده همش. 100 روزی که همش با دل تنگیه واسه یه موجود کوچولو. 100 روزی که همش آرزوست واسه حنده های قشنگش و 100 روزی که همش دلهرست واسه ورود به مرحله ی بعدی زندگی مون و تربیت یه انسان مفید..... دعا کنید واسه ما و همه ی پدر مادر ها که بتونن انسان پرورش بدن......

پی نوشت: دیشب من واسه سپنتا یه پنگوئن خریدم و مامانی هم واسش یه لباس خرید احتمالا امشبم یه جشن کوچولو میگیریم.
پی نوشت 2 : اگر ابرو باد و مه و خورشید و فلک و نت و.... در کار بشن عکسای اسباب بازی های جدیدو  لباسای جدیدشو میذارم....
پی نوشت 3 : این روزا سرم خیلی شلوغه ...

۴ نظر:

Unknown گفت...

تا چشم به هم بزارید این صد روز هم تموم میشه و سپنتا کوچولو به سلامتی پیش شماست

مریم مامانی ستایش گفت...

100 روز دیگه. واسه ماها اندازه صدسال میگذره. ولی خوب انشالله که به خیر و خوشی میگذره. ما بی صبرانه منتظر نی نی گل هستیم

مامان زهرا نازنازی گفت...

سلام بابایی مهربون
امیدوارم این روزای همراه با انتظار زودتر تموم بشن.
ممنون که من و دخترم رو به جمع دوستانتون دعوت کردین. من هم با کمال میل شما رو لینک کردم. تا بتونم زود به زود بیام پیشتون و منتظر قدوم سبز سپنتا جون هستم.

آرین و مامانی گفت...

سلام به بابا هومن با سلیقه و با حوصله
خوبین شما؟
مبارک باشه اسباب بازیهای نی نی جونی
خوشبحالش که همچین مامان بابای مهربونی داره